آرامکس

آرامکس

Aramex
آرامکس

آرامکس

Aramex

دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2001
فرمت فایل pptx
حجم فایل 425 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

فروشنده فایل

کد کاربری 445
کاربر

— پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

اسلاید ۱ :

معماری سازمانی، یک دیسیپلین برنامه ریزی

مدیریت فرآیندهای کسب و کار، اساسا یک فلسفه بهینه‌سازی، یکپارچگی و اتوماسیون، می تواند مجموعه ای از راهکارها باشد

هر دو در مسیر استانداردهای مدل سازی برخورد دارند

اسلاید ۲ :

درک دو دیسیپلین

ایجاد معماری سازمانی با استفاده از مدیریت فرآیندهای کسب و کار بعنوان محرک

اسلاید ۳ :

فرآیند استراتژیک

مرتبط با استراتژی کسب و کار

نه تنها در درباره تکنولوژی

ارانه دهنده مواردی که بواسطه بقیه فرآیندهای IT و کسب و کار مورد استفاده است

اسلاید ۴ :

ارتقا رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار

معماری سازمانی یک مکانیزم کاربردی برای پر کردن فاصله

ایجاد یک فرآیند برای تناسب مستمر تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار

آشکار ساختن دیدگاه‌های مختلف در چشم انداز آینده

اسلاید ۵ :

دیدگاه معماری سازمانی

  • عملیات، فرآیندها و سازمان کسب و کار

دیدگاه معماری اطلاعات

  • ساختار، سرمایه ها و جریان اطلاعات

دیدگاه معماری تکنولوژی

  • استانداردهای فنی برای نرم افزار و سخت افزار، و زیرساخت‌ها

دیدگاه معماری راهکار

  • تقاطع سه دیدگاه دیگر ( دیدگاه‌های چندگانه) بعلاوه هر راهنمای اضافه دیگر
  • یک راهکار نرم افزارهای کاربردی، یا خدمات کاربردی بر روی زیرساخت و بقیه تکنولوژی است که بایکدیگر فرآیند و اطلاعات مورد نیاز را مکانیزه می نمایند.

اسلاید ۶ :

چه چیز؟

استراتژی کسب و کار من چیست و چه عملیاتی من نیازمند پشتیبانی آن هستم؟

چطور؟

چه اطلاعاتی، تکنولوژی‌هایی و فرآیندهایی برای پشتیبانی از عملیات کسب و کار مورد نیاز من است و چطور باید با هم عمل کنند؟

چه ابزارهایی؟

چه تکنولوژی‌های، اجزای داده و فرایندی من برای اجرایی این سرویسها استفاده می کنم؟

اسلاید ۷ :

مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) مدیریت همه فرآیندهای پشتیبان یک کسب وکار از ابتدا تا انتها می‌باشد در حالیکه قوانین و قاعده های مورد نیاز برای پشتیبانی مدل کسب و کار بیان شده سازمان در زمان مشخص بکار گرفته می شود.

پشتیبانی فرآیندهای کسب و کار با استفاده از روشها، تکنیک ها، نرم افزار برای طراحی، تصویب ، کنترل و تحلیل فرآیندهای عملیاتی با در نظر گرفتن منابع انسانی، سازمانها، نرم افزارهای کاربردی، مستندات و بقیه منابع اطلاعاتی است.

اسلاید ۸ :

سازمان‌ها همواره در حال استفاده از مدیریت فرآیند کسب و کار هستند

مدیریت فرآیندهای کسب و کار بمنظور تغییر مسیر کسب و کار انجام می‌شود.

پس از موفقیت پایلوت اولیه مدیریت فرآیندهای کسب و کار، کار واقعی آغاز می شود.

مراقبت/ گسترش فواید مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیازمند مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط و معماری‌های قوانین است.

قواعد زنجیره ارزش و چابکی تکنیک‌های مدیریت جدید را راهبری می کنند.

موضوع تغییرات افراد و فرایند است.

اسلاید ۹ :

هر دو درگیر مدل سازی می شود – به وسعتی که ضروری است.

ابزارهایی که هر دو را پشتیبانی می کنند با هم همپوشانی دارند.

استانداردهای متدلوژیکال و نمادین برای هر دو وجود دارند.

همپوشانی در استانداردهای روشها و نمادها وجود دارد.

  • BPMN

بواسطه استفاده از ابزارها و مدلسازی صحیح می توانید هر دو آنها را با هزینه یکی از آنها انجام دهید.

با فرض ۵۰ فرآیند، و ۱۰۰۰دلار برای هر ساعت مدل سازی و بهبود، هر فعالیت مدلسازی هزینه ای معادل ۴۰۰۰۰۰ دلار خواهد داشت.

اسلاید ۱۰ :

Traditional application development

  • BPMN UML
  • Traditional re uirement gathering

ISO Certificate

Six Sigma

Lean

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد