دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 547 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
آموزش و تشریح استاندارد بین المللی ISO 10015
فایل اصلی : PPT
تعداد کل اسلایدها : 56 اسلاید
حجم کل فایل اصلی : 1.47 MB
1- دامنه کاربرد
2- مراجع الزامی
3- اصلاحات وتعاریف
4- راهنمایی هایی برای آموزش
5- نظارت وبهبود فرایند آموزش
دسته بندی | مقالات ترجمه شده isi |
بازدید ها | 2522 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 138 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
چکیده انگلیسی :The study aimed at determining the influence of organizational culture on the performance of microfinance institutions in Kenya. A descriptive cross-sectional survey design was adopted. Secondary data were collected from annual reports by the Association of Microfinance Institutions in Kenya and the Microfinance Rating Africa. Primary data were collected using structured questionnaire targeting the chief executive officer, human resource manager, and marketing manager. Data were analyzed using factor analysis and hierarchical regression. Our analysis identifies clan and hierarchy as the dominant cultural typologies in the microfinance industry. The results obtained demonstrate that organizational culture has a significant influence on non market performance. In addition, market culture is inversely associated with debt/equity ratio. We conclude that organizational culture is a major source of sustainable competitive advantage in the microfinance industry. Furthermore, we conclude that market culture promotes financial independence and sustainability in the long term.
چکیده فارسی این مطالعه با هدف تعیین تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مؤسسات خرد تأمین مالی در کنیا، انجام شده است. یک طرح تحقیقی مقطعی توصیفی، پذیرفته شد. داده های ثانویه، از گزارش های سالانه انجمن موسسات خرد تأمین مالی در کنیا و رنکینگ خرد مالی آفریقا، جمع آوری شد. داده های اولیه با استفاده از پرسشنامه ساخت یافته هدفمند مدیر اجرایی، مدیر منابع انسانی و مدیر بازاریابی، جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل عاملی و رگرسیون سلسله مراتبی انجام شد. تجزیه و تحلیل ما، طایفه (قبیله) و سلسله مراتب را به عنوان گونه شناسی فرهنگی غالب در صنعت خرد، مشخص می کند. نتایج به دست آمده نشان می دهد که فرهنگ سازمانی تأثیر معنی داری بر عملکرد بازار غیر، دارد. علاوه بر این، فرهنگ بازار به طور معکوس با نسبت بدهی/حقوق صاحبان سهام، ارتباط دارد. ما، نتیجه می گیریم که فرهنگ سازمانی منبع اصلی مزیت رقابتی پایدار در صنایع خرد است. علاوه بر این، نتیجه می گیریم که فرهنگ بازار باعث تقویت استقلال مالی و پایداری در درازمدت می شود.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2013 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 394 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 47 |
خلاقیت و نوآوری
نقش خلاقیت در تمدن بشری
چگونه میتوان خلاقیت را تقویت کرد؟
یک فکر جدید چگونه بوجود می آید و چگونه تکامل می یابد؟
چگونه میتوانیم سازمانهای خلاق داشته باشیم؟
نقش خلاقیت در تمدن بشری
دستاورد های تمدن بشری حاصل چیزی جز خلاقیت نیست.
خلاق ازلی
خلافت انسان در زمین
هر چند
خلاقیت
تعابیر متعدد و متنوعی از خلاقیت
حل مسئله به طور مفید و بدیع
توانایی ارتباط بین موضوعات در حوزه های مختلف
موسسه تجاری
تولید یک محصول
سرودن شعر
پاس خوب
به طور کلی میتوان گفت
خلاقیت عبارت است از به کارگیری تواناییها ذهنی، برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید.
اهمیت خلاقیت
تغییرات محیط سازمان
ضرورت ایجاد تغییر
محصولات- خدمات -ساختار- فرایند -….
تداوم حیات سازمانها به قدرت بازسازی آنها بستگی دارد؛
هماهنگ کردن اهداف با وضعیت روز
اصلاح و بهبود روشهای تحقق این اهداف
تقویت فرآیندهای نوآوری و خلاقیت
ارتباط خلاقیت و برنامهریزی
تفکر و یافتن نظرها، راهها، و روشهای جدید
خلاقیت کافی ؟
فکرها باید به عمل درآیند.
چگونه؟
برنامه ریزی
موانع خلاقیت
آیا خلاقیت مخصوص مدیران است؟
برچیدن موانع خلاقیت
q فقدان اعتماد به نفس
q ترس از انتقاد وشکست
q تمایل به همرنگی با جماعت
q فقدان تمرکز ذهنی
انسانها اغلب عادت زده اند
نوآوری در سازمانهای یادگیرنده
سازمانهای یاد گیرنده——— سازمان مناسب
به طور مستمر تغییر میکنند و عملکرد خود را بهبود میبخشند
فضایل –هنرها- ارزشها- توانایی ها نیروهای خود و تجربیات
تطبیق با وضعیت جدید
فراگرد ایجاد فکرهای جدید و تبدیل آن فکرها به عمل و کاربردهای سودمند را نوآوری گویند
نوآوری در فراگرد
نوآوری در محصول
محیط کار—— محرک نوآوری
فراگرد نوآوری محصول
مراحل چهارگانهی نوآوری در محصول عبارتند از:
ایجاد فکر جدید
آزمایشهای اولیه
تعیین امکان پذیری
کاربرد نهایی
مقایسه مدیران
ویژگیهای سازمانهای نوآور
üحمایت از استمرار خلاقیت و کارآفرینی
ü ساختار، استراتژی، فرهنگ و صاحبان قدرت
üنقشی فعال مدیران در هدایت فراگرد نوآوری
üساختار منعطف
üاعطای استقلال به واحد های تحقیق و توسعه
ü
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2001 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 425 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
معماری سازمانی، یک دیسیپلین برنامه ریزی
مدیریت فرآیندهای کسب و کار، اساسا یک فلسفه بهینهسازی، یکپارچگی و اتوماسیون، می تواند مجموعه ای از راهکارها باشد
هر دو در مسیر استانداردهای مدل سازی برخورد دارند
درک دو دیسیپلین
ایجاد معماری سازمانی با استفاده از مدیریت فرآیندهای کسب و کار بعنوان محرک
فرآیند استراتژیک
مرتبط با استراتژی کسب و کار
نه تنها در درباره تکنولوژی
ارانه دهنده مواردی که بواسطه بقیه فرآیندهای IT و کسب و کار مورد استفاده است
ارتقا رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار
معماری سازمانی یک مکانیزم کاربردی برای پر کردن فاصله
ایجاد یک فرآیند برای تناسب مستمر تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار
آشکار ساختن دیدگاههای مختلف در چشم انداز آینده
دیدگاه معماری سازمانی
دیدگاه معماری اطلاعات
دیدگاه معماری تکنولوژی
دیدگاه معماری راهکار
چه چیز؟
استراتژی کسب و کار من چیست و چه عملیاتی من نیازمند پشتیبانی آن هستم؟
چطور؟
چه اطلاعاتی، تکنولوژیهایی و فرآیندهایی برای پشتیبانی از عملیات کسب و کار مورد نیاز من است و چطور باید با هم عمل کنند؟
چه ابزارهایی؟
چه تکنولوژیهای، اجزای داده و فرایندی من برای اجرایی این سرویسها استفاده می کنم؟
مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) مدیریت همه فرآیندهای پشتیبان یک کسب وکار از ابتدا تا انتها میباشد در حالیکه قوانین و قاعده های مورد نیاز برای پشتیبانی مدل کسب و کار بیان شده سازمان در زمان مشخص بکار گرفته می شود.
پشتیبانی فرآیندهای کسب و کار با استفاده از روشها، تکنیک ها، نرم افزار برای طراحی، تصویب ، کنترل و تحلیل فرآیندهای عملیاتی با در نظر گرفتن منابع انسانی، سازمانها، نرم افزارهای کاربردی، مستندات و بقیه منابع اطلاعاتی است.
سازمانها همواره در حال استفاده از مدیریت فرآیند کسب و کار هستند
مدیریت فرآیندهای کسب و کار بمنظور تغییر مسیر کسب و کار انجام میشود.
پس از موفقیت پایلوت اولیه مدیریت فرآیندهای کسب و کار، کار واقعی آغاز می شود.
مراقبت/ گسترش فواید مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیازمند مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط و معماریهای قوانین است.
قواعد زنجیره ارزش و چابکی تکنیکهای مدیریت جدید را راهبری می کنند.
موضوع تغییرات افراد و فرایند است.
هر دو درگیر مدل سازی می شود – به وسعتی که ضروری است.
ابزارهایی که هر دو را پشتیبانی می کنند با هم همپوشانی دارند.
استانداردهای متدلوژیکال و نمادین برای هر دو وجود دارند.
همپوشانی در استانداردهای روشها و نمادها وجود دارد.
بواسطه استفاده از ابزارها و مدلسازی صحیح می توانید هر دو آنها را با هزینه یکی از آنها انجام دهید.
با فرض ۵۰ فرآیند، و ۱۰۰۰دلار برای هر ساعت مدل سازی و بهبود، هر فعالیت مدلسازی هزینه ای معادل ۴۰۰۰۰۰ دلار خواهد داشت.
Traditional application development
ISO Certificate
Six Sigma
Lean