فرم
پرسشنامه باز خروج از سازمان ( منابع انسانی)
فرم پرسشنامه باز خروج از سازمان ( منابع انسانی) |
دسته بندی | پرسشنامه |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 47 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
فرم پرسشنامه باز خروج از سازمان ( منابع انسانی)
هدف از این پایان نامه بررسی اثربخشی میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی می باشد
تعداد صفحات | 210 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
فرم
پرسشنامه باز خروج از سازمان ( منابع انسانی)
فرم پرسشنامه باز خروج از سازمان ( منابع انسانی) |
دسته بندی | پرسشنامه |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 47 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
فرم پرسشنامه باز خروج از سازمان ( منابع انسانی)
نحوه
سازماندهی (شکل ساختار مسکونی)
مفهوم خانه در فرهنگ معماری ایران، مطالعه موردی عام، ترسیمات و جدول معیارهای دسترسی، پارکینگ همراه با مقع راه ها و انواع تقاطع ها |
دسته بندی | معماری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 7808 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 58 |
شامل: مفهوم خانه در فرهنگ معماری ایران، مطالعه موردی عام (اصول سازماندهی فضا، دسترسی: سواره- تقاطع- پیاده، سلسله مراتب دسترسی، اشتباهات گذشته در شهر تاریخی یزد)، ترسیمات و جدول معیارهای دسترسی (تیپ بندی راه ها از نظر سرعت، عرض ماشین رو، عرض پیاده رو، عرض شانه، شعاع پیچ)، یادداشت های مربوط به جدول معیار راه، مقطع پیاده روها، اندازه دهانه های گردش، نمودار نشان دهنده اندازه دهانه گردش، مقیاس دسترسی، هم پیوندی عناصر و فضاهای دسترسی با آن، پارکینگ (نحوه پارک اتومبیل در میدانچه مرکزی) و ...
مدیریت
پسماندهای بهداشتی و درمانی از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی
مدیریت پسماندهای بهداشتی و درمانی از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی |
دسته بندی | بهداشت محیط |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 70 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
برخی از مطالب موجود در فایل
فهرست مطالب :
تولید زباله های بیمارستانی
امحای زباله های بیمارستانی
مدیریت زباله، پشتیبانی و امحاء در محل بیمارستان
ایجاد سیستم مدیریت زباله
تولید، نگهداری و انتقال پسماند مراکز بهداشتی و درمانی
کد گذاری رنگی پیشنهاد شده برای مواد زاید مراکز بهداشتی و درمانی (WHO)
نوع رنگ ظروف و علامت
جمع آوری
ذخیره موقت مراکز بهداشتی و درمانی
انتقال در محل
بسته بندی باید خصویات زیر را داشته باشد:
برچسب گذاری
طبقهبندی مواد زاید
تاریخ جمع آوری
مقصد مواد زاید
آماده سازی برای حمل و نقل:
خطرناک- مواد نوک تیز آلوده
مسیر حمل و نقل
مواد و روش عمل
محفظه سازی (Encapsulation)
دفن بی خطر در محوطه ی بیمارستان
خلاصه مزایا و معایب گزینه های تصفیه و دفع پسماندهه ای بیمارستانی
طبقهبندی مواد زاید
تاریخ جمع آوری
مقصد مواد زاید
زباله سوزی با حرارت پایین
زباله سوزی با حرارت بالای C°1200
بی خطر سازی شیمیایی (گندزدایی)
بی خطر سازی با گرمای مرطوب
محفظه سازی و دفن در زمین
بی خطرسازی با پرتوتابی ریز موج (Microwave)
دیگر روشهای بی خطر سازی
سیستم
های برنامه ریزی منابع سازمان (Enterprise resource planning)
پژوهش رشته کارشناسی کامپیوتر سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان (interprise resource planning) |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 727 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 87 |
فایل کارشناسی کامپیوتر
عنوان : سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning)
فهرست مطالب :
عنوان مطلب شماره صفحه
فصل اول : تعریف ............................................................................................................12
1.1 تعریف سیستم......................................................................................................................................................12
1.1.1 برنامه ریزی سیستم ها .................................................................................................................................12
1.2 تعریف سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ( erp). ................................................................................13
1.3 تاریخچه erp ..................................................................................................................................................14
1.4 عوامل اصلی موفقیت در پیاده سازی سیستم erp.....................................................................................15
1.5 عوامل موثر در شکست................................................................................................................................... 15
1.6 مدیریت تحول....................................................................................................................................................16
1.6.1 مولفه های مدیریت تحول............................................................................................................................17
1.6.2 دشواریهای مدیریت تحول............................................................................................................................17
1.7 ضرورت ارزیابی erp..........................................................................................................................................17
فصل دوم : امنیت در erp
2.1 مقدمه.............................................................................................................................................................20
2.2 امنیت در سیستم های بزرگ سازمانی......................................................................................................20
2.3 تهدید های امنیتی در سازمان.....................................................................................................................21
2.3.1 رد کردن خدمات......................................................................................................................................21
2.3.2 دزدی اطلاعات............................................................................................................................................22
2.3.3 تخریب اطلاعات...................................................................................................................................... 22
2.4 محورهای حفاظت برای برقراری امنیت ...............................................................................................23
2.5 دسترسی و کنترل آن در سیستم های erp...........................................................................................24
2.6حفاظت از یکپارچگی و اعتبار اطلاعات................................................................................................... 25
2.7 ارزیابی امنیت سیستمهای erp....... .......................................................................................................27
2.7.1 بررسی کنترل دسترسی ها...... ............................................................................................................28
2.7.2 بررسی و بازرسی کاربران.......................................................................................................................28
2.7.3 بازدیدو ارزیابی تنظیمات مربوط به فرایندهای تجاری.....................................................................29
2.7.4 مدیریت تغییرات.......................................................................................................................................30
2.7.5 ارتباطات سیستم.......................................................................................................................................30
2.7.6 حریم خصوصی..........................................................................................................................................30
2.8 نتیجه گیری..................................................................................................................................................32
فصل سوم : معیارهای انتخاب مشاور در حوزه erp
3.1 کلیات..............................................................................................................................................................35
3.2 معیار دهگانه انتخاب مشاور در حوزه erp..............................................................................................36
3.2.1 شناخت حوزه عملیاتی کسب و کار سازمان متقاضی.......................................................................36
3.2.2 شناخت محصولات erp مطرح در بازار...............................................................................................37
3.2.3 قابلیت تشخیص نیازهای سازمان متقاضی.........................................................................................37
3.2.4 توانائی تشخیص میزان آمادگی سازمان متقاضی..............................................................................38
3.2.5 برخورداری از متولوژی مناسب ارزیابی عرضه کنندگان erp....................................................... 39
3.2.6 توانائی مذاکره جهت رفع ابهامات فی ما بین...................................................................................39
3.2.7 توانائی مذاکره در مورد مبانی قیمت گذاری ..................................................................................40
3.2.8 توانائی در برنامه ریزی و مشارکت موثر در اجرای مراحل مناقصه..............................................40
3.2.9 برخورداری از حداقل تجربه مورد نیاز در پیاده سازی .................................................................41
3.2.10 ظرفیت درک مسائل پشتیبانی در دوره بهره برداری..................................................................41
فصل چهارم : مسائل پس از پیاده سازی erp در سازمان
4.1 مقدمه..........................................................................................................................................................44
4.2 تعریف..........................................................................................................................................................45
4.3 پیشرفتهای حاصل از پیاده سازی erp................................................................................................45
4.4 برای حداکثر نتیجه گیری از سیستم erp..........................................................................................46
4.4.1 customize کردن.............................................................................................................................46
4.4.2 upgrade کردن..................................................................................................................................47
4.5 تخصیص کارکنان......................................................................................................................................48
4.6 ROI-Return on Investment یا بازگشت سرمایه.............................................................. 49
4.6.1 مراحل پس از پیاده سازی erp.........................................................................................................49
7,4استفاده از ASP….................................................................................................................................49
فصل پنچم : پروژه ERP و مدیریت تغییر سازمانی
5.1 مقدمه...........................................................................................................................................................52
5.2 شناخت نوع و ریشه های مواجهه افراد سازمان با ERP..................................................................53
5.2.1 ترس از ناشناخته ها و فقدان آگاهی................................................................................................53
5.2.2 احساس عدم امنیت شغلی.................................................................................................................54
5.2.3 عادت .......................................................................................................................................................54
5.2.4 ترس از دشوار شدن کارها...................................................................................................................54
5.2.5 عدم اطمینان از صحت عملکرد سیستم..... ......................................................................................54
5.2.6 تنبلی ساختار................................ ......................................................................................................... 55
5.2.7 عدم امنیت قدرت.............. .....................................................................................................................55
5.2.8 سیاسی کاری ................... ......................................................................................................................55
5.3 شیوه های اعمال تغییرات..........................................................................................................................56
5.3.1 شیوه مشارکتی اجرای تغییر........ .......................................................................................................56
5.3.2 شیوه اجباری اجرای تغییر....................................................................................................................57
5.4 Framework عملی مدیریت تغییرات در پروژه erp......................................................................57
5.4.1 فاز اول...................................... ................................................................................................................58
5.4.1.1 مرحله اول: درک ضرورت تغییر.......................................................................................................58
5.4.1.2 مرحله دوم: انتخاب erp مناسب با مشارکت اعضای سازمان....................................................59
5.4.1.3 مرحله سوم:ایجاد آگاهی...................................................................................................................60
5.4.2 فاز دوم.......................................................................................................................................................62
5.4.2.1 مرحله اول: ایجاد دانش در مورد بهره برداری از erp.................................................................62
5.4.2.2 مرحله دوم: عملیاتی کردن تغییرات...............................................................................................64
5.4.2.3 مرحله سوم: نهادینه کردن تغییرات..............................................................................................65
5.5 نتیجه گیری................................................................................................................................................66
فصل ششم : erp در ایران
6.1 مقدمه........................................................................................................................................................68
6.2 اهداف وزارت بازرگانی از اجرای erp.................................................................................................68
6.3 خرید از شرکتهای معتبر.......................................................................................................................69
6.4 خرید با واسطه و استفاده غیر قانونی آن در ایران...........................................................................70
6.5 خرید از شرکت های کوچک و خرد .............................................................................................70
منابع و مراجع ................................................................................................................................................71
فهرست اشکال :
عنوان شماره صفحه
شکل 1-2................................................................................................................................................................23
شکل 3-6 ...............................................................................................................................................................69